Tableau Specials

2017-09-13T11:47:42+02:00

Tableau Specials - Kies een specialisatie Waar wil jij in uitblinken? We bieden specifieke trainingen in relevante onderdelen van Tableau, zoals: tijd-gerelateerde calculaties, geo-mapping, Tableau upgrades, performance verbetering, Retail Analytics en LOD calculaties. Voor deze trainingen is het vereist dat je tenminste een Tableau Beginner training hebt gevolgd of vergelijkbare kennis en ervaring hebt opgedaan.

Tableau Business User

2017-08-10T09:27:59+02:00

Tableau Business User - Goed gebruik van dashboards Maak kennis met de algemene interface van Tableau en laat je meenemen in het gebruik van je eigen dashboard(s).  De business user trainingen zijn met name bedoeld voor medewerkers die zelf geen dashboards ontwikkelen, maar er wel gebruik van maken of input voor leveren. Denk bijvoorbeeld aan managers van

Tableau Follow-up

2017-05-24T16:36:46+02:00

Tableau Follow-up - Aan de slag met eigen data   Pas het geleerde uit de desktop trainingen toe in je eigen worksheets en dashboards. Wissel ‘best practices’ uit met mede-cursisten en bediscussieer de mogelijkheden. Je wordt begeleid ‘van businessvraag naar dashboard’, rekening houdend met functioneel en visueel ontwerp. Stel al je vragen en veranker jouw kennis en

Tableau Experienced

2017-08-08T17:31:49+02:00

Tableau Experienced - Breid je kennis en vaardigheden uit   Leer Tableau beter kennen en profileer jezelf na deze training als een krachtige Tableau gebruiker. De Infotopics Tableau Experienced training is ontwikkeld voor diegene die de Beginner training heeft gevolgd of tenminste drie maanden ervaring heeft in het werken met Tableau. Je bent in staat eenvoudige worksheets en

Tableau Expert

2017-06-16T15:22:36+02:00

Tableau Expert - Naar de top   Ga aan de slag met complexe thema’s en gebruik je creativiteit om tot een oplossing te komen. Na deze training ben jij de expert. De Infotopics Tableau Expert training is ontwikkeld voor ervaren Tableau gebruikers met een stevige achtergrond in Tableau Calculaties. Het is sterk aanbevolen dat je eerst een

Support en ondersteuning

Klanten van Infotopics kunnen rekenen op gedegen support / ondersteuning bij hun dagelijkse werk. Mocht er iets mis gaan en kom je er niet uit dan kunnen we je helpen via onze servicedesk (servicedesk@infotopics.nl). Soms is het ook prettig dat er iemand live met je mee kijkt, dat kunnen we ook voor onze klanten doen, en daarvoor gebruiken we teamviewer. Klik op onderstaande knop om Teamviewer gratis te downloaden.

Download Teamviewer
Ga naar de bovenkant