Onze passie is data, onze missie is om waarde uit data te halen voor onze klanten. We kunnen dat zelf doen, maar we scheppen er meer voldoening in om samen met onze klanten te werken aan een data gedreven self-service cultuur. We helpen onze klanten bij voorkeur niet alleen om eenmalig een informatiebehoefte te bevredigen, maar gaan liever aan de slag met de klant om de eigen organisatie te ontwikkelen zodat deze op een structurele wijze in staat is meer waarde uit de eigen data te halen.

Samen met klanten werken aan een datagedreven cultuur en self service analytics, haal meer waarde uit je data

Case studies van onze klanten

Onze klanten zijn trots op de resultaten die ze bereiken met onze samenwerking. Soms is dat direct waarde die uitgedrukt kan worden in euro’s. Vaak is het een cultuurverandering die de organisatie nu en in de toekomst in staat stelt betere beslissingen te nemen en de bedrijfsprocessen efficiënter maakt. De waarde voor onze klanten zit daarom in kwaliteit, efficiency en een beter besluitvormingsproces door het gebruik van relevante actuele data.

Infotopics kent haar oorsprong in het onderwijs (2003). Sinds 2010 werken wij naast de onderwijssector met veel klanten in verschillende branches zoals financials, de uitzendbranche, healthcare, telecom en (lokale)overheden.

De samenwerking met een aantal van onze klanten hebben wij vastgelegd in case studies, waarmee wij de toegevoegde waarde voor  en ervaringen van onze klanten en ons zelf willen delen.

Ga naar de klantcases