Blog2021-03-18T13:29:06+01:00

De passie voor data van onze collega’s houdt niet op bij de dagelijkse werkzaamheden. De nieuwsgierigheid en de ambities van de Infotopper laat zich niet makkelijk binnen grenzen vatten. Of het nu gaat om actualiteiten, een analyse van openbare data, een nieuwe versie van een tool of ontwikkelingen in de maatschappij of markt, wij vertellen je er over in onze blogs.

#Techtips: Structureer jouw dashboard op elke gewenste manier met behulp van containers

By |27 januari 2022|

Deze week is het in #Techtips de beurt aan onze collega Rob Sauer. In deze blog gaat hij in op hoe je eenvoudig je dashboard op elke gewenste manier kan (her)structureren.

Lezen op eigen risico: Worst practices in Analytics

By |17 januari 2022|

Bij Infotopics hebben wij het vaak over ‘Best Practices’ in Tableau, Alteryx en Datavisualisatie. Maar je kunt je natuurlijk voorstellen dat wij ook wel eens zaken tegenkomen die het daglicht eigenlijk niet kunnen verdragen. Ter lering en vermaak (maar vooral ter lering) vertel ik jullie daarom in deze blog bij hoge uitzondering over de ‘Worst Practices’ die ik en mijn collega’s helaas tegenkomen in ons werk.

Vijf stappen om e-learning over datagedreven werken succesvol te maken

By |07 december 2021|

Datagedreven werken is hot en e-learning kan een goede manier zijn om medewerkers datavaardiger te maken. De kwaliteit van veel e-learning programma’s is hoog; toch blijft het effect achter. Wat kun je doen om te zorgen dat jouw medewerkers niet alleen een cursus volgen, maar de kennis die zij opdoen daadwerkelijk toepassen en daarmee zichzelf én de organisatie een stap verder brengen?

#Techtips: Het toepassen van een “clean desk policy” op Tableau Workbooks

By |02 december 2021|

Deze week is het in #Techtips de beurt aan onze collega Monique Damveld: Het begrip “Clean Desk policy” komt vaak voor bij een fysieke werkplek, maar hoe kan je dit ook toepassen in Tableau? Lees het hieronder in mijn #Techtip!

Support en ondersteuning

Klanten van Infotopics kunnen rekenen op gedegen support / ondersteuning bij hun dagelijkse werk. Mocht er iets mis gaan en kom je er niet uit dan kunnen we je helpen via onze servicedesk (servicedesk@infotopics.nl). Soms is het ook prettig dat er iemand live met je mee kijkt, dat kunnen we ook voor onze klanten doen, en daarvoor gebruiken we teamviewer. Klik op onderstaande knop om Teamviewer gratis te downloaden.

Download Teamviewer
Ga naar de bovenkant