Persbericht: Infotopics trots op eerste Tableau Zen Master

Oldenzaal / Houten / Groningen, – 7 februari 2019 – Eergisteren is Infotopics medewerker Merlijn Buit door Tableau Software benoemd tot Tableau Zen Master. Hiermee is Merlijn een van de weinige mensen ter wereld die deze titel van Tableau mag dragen.

Infotopics helpt organisaties, afdelingen en bovenal mensen bij het verkrijgen van inzicht- en het beantwoorden van vragen op basis van (big)data. Dit doet ze niet alleen door het leveren van best in class analytische software, maar vooral ook door het trainen van mensen en door met haar klanten te werken aan een cultuur waarin data-analyse een centrale rol speelt in de besluitvorming en de wijze waarop wordt samengewerkt.

Infotopics is één van de eerste Goldpartners van Tableau, de wereldwijde leider in selfservice analytical software.

Infotopics directeur Ruud Hasselerharm: “Als Tableau partner van het eerste uur, kennen we als geen ander de kracht van visual analytics binnen een data-gedreven organisatie. En Merlijn, een van onze senior Tableau consultants en dé drijvende kracht achter onze te gekke AppsforTableau oplossingen, heeft de mogelijkheden naar een nog hoger level gebracht. We zijn er dan ook trots op dat Tableau hem hiervoor de titel van Zen Master heeft gegeven!”

Tableau Zen Masters worden genomineerd door de user-community van Tableau en de teamleden van Tableau. Zen Masters zijn boven de rest van de Tableau-gemeenschap uitgestegen in hun beheersing van het product, hun bereidheid om kennis te delen en -het meest cruciale- hun verlangen om Tableau-oplossingen te helpen verbeteren voor de dag van morgen. Ze zijn tegelijkertijd de grootste pleitbezorgers van Tableau en ook hun grootste critici.

Infotopics directeur Kees Timmers: “Merlijn is de enige Zen Master in de Benelux en één van de 30 mensen die deze titel wereldwijd hebben gekregen. Infotopics investeert continu in haar medewerkers en de benoeming van Merlijn laat zien dat partners en klanten dit ook merken.”

Over Infotopics
Infotopics is een analytics company die oplossingen, diensten en opleidingen levert om haar klanten waarde uit data te laten halen. Vanuit haar vestigingen in Oldenzaal, Houten en Groningen helpt Infotopics dagelijks een breed scala aan commerciële bedrijven en (overheids)organisaties bij hun streven naar analytical excellence.

Infotopics is naast Tableau ook partnered met vooraanstaande analytics leveranciers als Alteryx, DataRobot en Snowflake.