E-commerce Analytics

Leer in deze ‘E-commerce Analytics’ training om van ad hoc analyses naar doorlopende inzichten te komen. Wil jij bijvoorbeeld weten hoe jouw mediakanalen presteren, hoe de conversiestroom en click-through-rate lopen, wat jouw kosten per lead zijn en hoe jij de gehele customer journey in beeld kan brengen? Of heb je de behoefte om klanten te segmenteren en specifiek te benaderen en wil je dit continue kunnen optimaliseren? Dan is deze training geschikt voor jou!

Deze training is bedoeld voor marketing analisten, web analisten, online marketeers werkzaam bij een retailer, en anderen die de bedrijvigheid willen verbeteren door data op de juiste manier in te zetten. 

Offerte aanvragen

Categorie:

Deze training wordt op maat samengesteld op basis van klantwensen. Mogelijke onderwerpen zijn:

  • Market basket analysis maken.
  • Customer Lifetime Value (CLV) analyseren.
  • Vestigingplaats onderzoek.
  • Doelgroep analyse uitvoeren.
  • NPS-analyse.
  • RFM-analyse.
  • Segmenteren en clustering.
Offerte aanvragen

Extra informatie

Competentie

Analytical Tools, Analytics, Data Management, Organize Analytical Excellence, Soft Skills, Visualization & Communication

Doelgroep

Analist, Champion, Ontwikkelaar (author), Project manager

Duur

1 Dag

Niveau

Experienced

Taal

DE, EN, NL

Tool

Alteryx, Tableau Desktop

Type Training

Inhouse

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “E-commerce Analytics” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Support en ondersteuning

Klanten van Infotopics kunnen rekenen op gedegen support / ondersteuning bij hun dagelijkse werk. Mocht er iets mis gaan en kom je er niet uit dan kunnen we je helpen via onze servicedesk (servicedesk@infotopics.nl). Soms is het ook prettig dat er iemand live met je mee kijkt, dat kunnen we ook voor onze klanten doen, en daarvoor gebruiken we teamviewer. Klik op onderstaande knop om Teamviewer gratis te downloaden.

Download Teamviewer